Skip to main content

متن زیبا برای دوست داشتن بچه ، متن و جملات زیبا از بزرگان در مورد فرزند

متن زیبا برای دوست داشتن بچه

متن زیبا برای دوست داشتن بچه ، متن و جملات زیبا از بزرگان در مورد فرزند
متن زیبا برای دوست داشتن بچه ، متن و جملات زیبا از بزرگان در مورد فرزند همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن زیبا برای دوست داشتن بچه ها

پسرم / دخترم
یک بهار، یک تابستان،
یک پاییز و یک زمستان رادیدی
از این پس همه چیز تکراریست جز مهربانی
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا دوست داشتن بچه

خنده و لبخندهایت
که کیلومترها ادامه پیدا می کند
قلب و روح من را گرم می کند
تو خیلی سریع بزرگ می شوی
در حالی که من آرزو می کنم هر لحظه با تو بودن
تا ابد ادامه داشته باشد
پسر کوچکم روزی یک مرد خواهی شد
و من تا همیشه کنارت خواهم بود

متن زیبای دوست داشتن بچه

من تو را بیشتر از هر چیزی دراین دنیا دوست دارم
پرنسس زیبا و کوچولوی من!
هرکاری خواهم کرد تا مطمئن شوم
کـه تو بـه شیوه درستی بزرگ میشوی
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد دوست داشتن بچه

از بهشت برایم فرشته ای
برای عشق ورزیدن
فرستاده شد
تا او را شب ها نگه دارم
و تکان دهم و ببوسم
تا او را تنگ در آغوشم بگیرم
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد دوست داشتن بچه ها

کوچک قهرمان من
فرزند ناز من
وقتی با آب و تاب
از درس و مشق برایم می‌گویی
غرق تو می‌شوم
قربان نگاهت می‌شوم

متن زیبا برای دوست داشتن بچه ها

دخترم
زندگی من!
سوسوی امید در من
روشنی من
من می توانم هرکاری انجام دهم
بله، هرکاری
فقط برای تو!
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا دوست داشتن بچه

کوچک رویایی من
دنیا اگر خودش را بکشد نمی‌تواند
به عشق من نسبت به تو شک کند
تمام بودنت را حس می کنم
⇔⇔⇔⇔

متن زیبای دوست داشتن بچه

تو تکه اشعه ای از درخشش خورشید هستی
تو لبخندی برای روشن کردن روزهایم هستی
تو قلب من را خواهی دزدید
و آن را دلسوزانه و صمیمی نگه خواهی داشت
تو دختر کوچولوی با ارزش من هستی
با شیرینی از عالم بالا
که سال های عمر من را با خنده پر خواهی کرد
و زندگی ام را با عشق فراوان …

متن زیبا در مورد دوست داشتن بچه

پدر تو شدن بهترین کاری بود
کـه در زندگی ام کرده ام،
من بـه تو افتخار می‌کنم
و دوستت دارم پسر کوچولوی خودم!
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد دوست داشتن بچه ها

فرزندان شیرین تر از جانم
دوست داشتن تان بزرگ ترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه می کند
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را
بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا برای دوست داشتن بچه ها

جان منی از این عزیزتر نمی شود
جان منی و خوش به حالت
که مادرت تو را مثل گوش ماهی هایی
که خودش کنار دریا کشف کرده دوست دارد

متن زیبا دوست داشتن بچه

درست مانند این است
که یک لحظه چشمانم را بستم
و بعد از بازکردن دیدم که تو کاملا بزرگ شدی
زمان به سرعت می گذرد
و من فقط می خواهم زمان را کمی کندتر کنم
دوستت دارم پسرم تا ابد …
⇔⇔⇔⇔

متن زیبای دوست داشتن بچه

در بنفشه زار چشم تو
من ز بهترین بهشت‌ها گذشته ام
من به بهترین بهار‌ها رسیده ام
تو همزبان بهترین دقایق حیات من
لحظه های هستی من از تو پرشده ست
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد دوست داشتن بچه

دختر کوچولوی نازم
میگن شبا ، فرشته ها از آرزوی آدما ،
قصه میگن واسه خدا
خدا کنه همین حالا رویای تو
گفته بشه پیش خدا

متن زیبا در مورد دوست داشتن بچه ها

دنیا بزرگه ولی تو
یه دل بزرگتر از دنیا داری
عزیزم با این چشای مهربون
تو دل هر کی که خوبه جا داری

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب شکستن انگشتر نامزدی ؛ معنی شکستن انگشتر نامزدی در خواب

تعبیر خواب شکستن انگشتر نامزدی تعبیر خواب شکستن انگشتر نامزدی ؛ معنی شکستن انگشتر نامزدی در خواب همگی در سایت فال و خواب .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود. بیشتر بخوانید : تعبیر خواب حلقه نامزدی ؛ معنی دیدن حلقه نامزدی در خواب ما چیست روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد. خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است. تعبیر خواب شکستن انگشتر نامزدی چیست پوشیدن حلقه‌ی نامزدی در خواب نماد آن است که باید در زندگی کسب و کاری‌تان ریسک کنید .

شعر برای تولد دختر خاله ، تبریک تولد به دختر خاله اردیبهشتی

شعر برای تولد دختر خاله شعر برای تولد دختر خاله ، تبریک تولد به دختر خاله اردیبهشتی همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. شعر زیبا برای تولد دختر خاله میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ یک شعر برای تولد دختر خاله به دنیا آمدی عشقم وجودم از تو پر بار شد به دنیا آمدی هر دم چشمام از یادت نم دار شد به دنیا آمدی دنیام فقط با فکر تو زیبا شد بیشتر بخوانید : شعر در مورد چهارشنبه سوری ، کوتاه + شعر چهارشنبه سوری سرخی من از تو شعر برای تبریک تولد دختر خاله امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم جز دلی که به من پس دادی تولدت مبارک . . . ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ شعر برای روز تولد

تعبیر خواب بوسه و بغل ، دیدن بوسه و بغل در خواب های ما چیست

تعبیر خواب بوسه و بغل تعبیر خواب بوسه و بغل ، دیدن بوسه و بغل در خواب های ما چیست همگی در سایت فال و خواب .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود. بیشتر بخوانید : تعبیر خواب کول گرفتن پدر ، دیدن کول گرفتن پدر در خواب های ما چیست روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد. خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است. تعبیر خواب بوسه و بغل چیست گر در خواب ببینید که کسی را که دوست دارید در آغوش گرفتید و می بوسید نشانه خوبی است . شما آرامش روحی خوبی