Skip to main content

تبریک تولد دوست ادبی کوتاه ، تبریک تولد رسمی و شیک مجلسی

تبریک تولد دوست ادبی کوتاه

تبریک تولد دوست ادبی کوتاه ، تبریک تولد رسمی و شیک مجلسی
تبریک تولد دوست ادبی کوتاه ، تبریک تولد رسمی و شیک مجلسی همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

تبریک تولد دوست ادبی کوتاه

زمستون فصل تولد تو
می خونم فقط به خاطر تو
دل من دیگه آروم نداره
تو رو خواسته دیگه راهی نداره
شب تولدت باز مثه پارسال
بی قرارم بی قراریم مثه هر سال
هزارون گل سرخ هدیه به تو یار
آسمون ستاره بارون شده این بار
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد دوست ادبی

تولدتان را صمیمانه تبریک گفته
و از ایزد منان برایتان شادی سلامتی و سربلندی آرزو دارم .
مایه خوشبختی و سعادت
برای من است که یکسال در کنار شما بوده ام
برخاستن از عدم و درآمدن بر سیرت انسانی ،
باشکوهترین پدیده هستی است
این باشکوه ترین، بر شما مبارک باد . . .

تولد دوست کوتاه

روز تولدت بهترین روز عمرم است
روزی که باتپش های تند تند قلبت
شروع به زندگی کردی و نام تو درقلبم رویید.
بهترینم تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد دوست ادبی کوتاه

عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم
و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات
همواره پر از محصول
موفقیت و بردباری باشد
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد دوست ادبی

عزیزتر از جانم
تو قلبی به بزرگی دریا و روحی
به وسعت آسمان ها داری
امیدوارم همیشه شاداب، خندان و سالم باشی
تولدت مبارک

تولد دوست کوتاه

می گویند
قلب هرکس به اندازه مشت بسته اوست
امامن قلب تورا دیده ام
که به اندازه یک دشت مهربانی وسعت دارد
من مدیونم به قلب مهربون تو،
به دل پاک تو،من عاشق مهربانی توهستم.
دنیایی که تودرآن هستی
ومن،اوقاتی که کنارتوراه می روم،
کنارتومی خندم،شیطنت می کنم
برای من دنیایی متفاوت ازدنیای بقیه است..
من گاهی خطا میکنم
وتوآرام وصبوربه من نگاه می کنی
وبه روی من نمی آوری اما
من همیشه شرمنده ازاین خودگذشتگی توهستم،
من مدیون توام من درکنارتو
محکم ومقاومم چون تورادرقلبم دارم
وحاضرنیستم تورا ازدست بدهم.
عزیزم تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد دوست ادبی کوتاه

جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست . . .
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد دوست ادبی

در شب زیبای میلادت
تمام وجودم را که قلبی ست کوچک
در قالب قابی از نگاه تقدیم
چشمان زیبایت میکنم
و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم
آغاز بودنت مبارک

تولد دوست کوتاه

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،
شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت
امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند
و من در اوج عشق خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد دوست ادبی کوتاه

عزیزم یک سال دیگر از بدنیا آمدن تو گذشت
و امیدوارم بهترین سال عمرت را
پیش رو داشته باشی
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد دوست ادبی

تارهای گیتارم را به لرزش در می آورم
تا بارها و بارها به تو بگویم دوستت دارم
بارها این تارها به صدا درمی آیند و می گویم :
تولدت مبارک بهترینم

تولد دوست کوتاه

به دنیا آمدی
عشقم وجودم از تو پر بار شد
به دنیا آمدی
هر دم چشمام از یادت نم دار شد
به دنیا آمدی
دنیام فقط با فکر تو زیبا شد
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد دوست ادبی کوتاه

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست
که می توان با آن
به رنجهای زندگی هم دل بست
و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.
میلادتو معراج دستهای من است
وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد دوست ادبی

امروز سالروز گزینش زمین اختیار و انتخاب
و نفی بهشت بی دردی از جانب شماست.
این انتخاب بر شما فرخنده باد . . .
نـفـس باد صبا مشک فشان خواهد شد
عالـم پیر دگرباره جوان خواهد شد
ارغوان جام عقیقی به سمـن خواهد داد
چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد
آغاز بودنت مبارک

تولد دوست کوتاه

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم
اما پنداشتم ساده نوشتن
همچون ساده زیستن زیباست
تولدت مبارک دوست خوبم

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب شکستن انگشتر نامزدی ؛ معنی شکستن انگشتر نامزدی در خواب

تعبیر خواب شکستن انگشتر نامزدی تعبیر خواب شکستن انگشتر نامزدی ؛ معنی شکستن انگشتر نامزدی در خواب همگی در سایت فال و خواب .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود. بیشتر بخوانید : تعبیر خواب حلقه نامزدی ؛ معنی دیدن حلقه نامزدی در خواب ما چیست روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد. خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است. تعبیر خواب شکستن انگشتر نامزدی چیست پوشیدن حلقه‌ی نامزدی در خواب نماد آن است که باید در زندگی کسب و کاری‌تان ریسک کنید .

شعر برای تولد دختر خاله ، تبریک تولد به دختر خاله اردیبهشتی

شعر برای تولد دختر خاله شعر برای تولد دختر خاله ، تبریک تولد به دختر خاله اردیبهشتی همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. شعر زیبا برای تولد دختر خاله میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ یک شعر برای تولد دختر خاله به دنیا آمدی عشقم وجودم از تو پر بار شد به دنیا آمدی هر دم چشمام از یادت نم دار شد به دنیا آمدی دنیام فقط با فکر تو زیبا شد بیشتر بخوانید : شعر در مورد چهارشنبه سوری ، کوتاه + شعر چهارشنبه سوری سرخی من از تو شعر برای تبریک تولد دختر خاله امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم جز دلی که به من پس دادی تولدت مبارک . . . ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ شعر برای روز تولد

تعبیر خواب بوسه و بغل ، دیدن بوسه و بغل در خواب های ما چیست

تعبیر خواب بوسه و بغل تعبیر خواب بوسه و بغل ، دیدن بوسه و بغل در خواب های ما چیست همگی در سایت فال و خواب .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود. بیشتر بخوانید : تعبیر خواب کول گرفتن پدر ، دیدن کول گرفتن پدر در خواب های ما چیست روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد. خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است. تعبیر خواب بوسه و بغل چیست گر در خواب ببینید که کسی را که دوست دارید در آغوش گرفتید و می بوسید نشانه خوبی است . شما آرامش روحی خوبی